Wednesday, October 14, 2009

cuk!!!cari bj purple...~~

bucuk cyg...awk ada bj purple??
ada la...ada la..kita cari bj purple for men~~
tp x jmp la..huhuhu....
kat mana yek??nak yg ada koler...
bru smart~~heeee.....
kita nak pakai sama2 ngan awk g umah yus nanty...ehe...
eh,bj nike pun kita dua x pakai lg...
ahaks....

mlm nie ucuk ada dinner MPG...
wah!!!ucuk pkai bj yang kita pilih la...
nak tgk...nak tgk... nak tgk....
heeeeee........

sok pg g keje,bwk ladybird slow2..
nanty bucuk marah~~
hehehe......ucuk,jom racing..tet...
"hanya kita dua je fhm"
hahahah.....

ladybird vs blueberry

Sunday, October 11, 2009

hepy anniversary

cuk,epy anniversary for 1 year 11 month..
wah!!!lg sebulan nak 2year la...
x sabarnya.....
hope hubungan kita kekal tuk selama2nya...
cinta kita berdua tetap mekar....
amin ya robalalamin....

love u so much!!!
yey~~~my bucuk dah balik ~~~

alhamdulilah dengan limpah kurnianya allah s.w.t,
ucuk telah sempai cheras dengan selamat...
tp ucuk x sihat...ucuk batuk2, selsema n x sedap badan...
ucuk,awk mamam ubat yek syg..kita x mau awk sakit2 nie..
x sonok jer...harap2 cepat awk sihat...amin~~
kita sentiasa mendoakan kesihatan awk...

miss u....
misss uu....
miiiiiissssss uuuuuuu.......
.

Wednesday, October 7, 2009

MaLam Yang sunyi~~

~~syunyinya mlm nie...huhu....

~~napa yek???

~~ermmmm...sbb mlm nie ucuk ada dinner at Uitm..

~~bowingnya...mesti ucuk mamam bykkan???x cuap kita pun..heeeee...

~~ingat kt tau bdk bucuk.....

~~eliany@aiman love 4eva...

Tuesday, October 6, 2009

Best BangaT BawAk CRV 2.0


today papa n mama suh bwk crv p keje..
apa lg...kebas jer la...coz today papa outstation kat alor staq..
nak save minyak keter ladybird,tu bwk crv..heeeee...
kan best dpat bwk hari2...haha.."tue dah lebeh tue"
hikhikhik.....

alo...ucuk mamam old town mlm nie ngan kwn dia..
nie jeles nie..ucuk,nak jugak...
nak jugak..nak jugak...huhuhu....
sebok jer azam nie...ucuk pun,bukan nak bwk kita...
majuk la....huhu.. xpe2 t kita g ngan org lain..wek2....
mamam tue ingat kita tau...
nak roti bakar..heeeee.....

SaMe The T-ShiRt


that day 4hb ocktober 2009,
ucuk + bucuk = pakai bj sama...heeee....
teman bucuk g beli bj for DINNER....
tema elegant..huhuhu.....

g shopping2 kat s.wang after g beraya umah ieza...
ieza,thx invite kami berdua..
sedap bangat daging tue...
t nak lg....heheheh........

smpai je sg.wang....
rabun mata dibuatnya nak pilih bj tuk bucuk kita nie..
lawa2 pulak tue bj kat c2....
heeeeeeee.....bpa byk kedai kita g kan cuk..
hehehehe.....akhirnya jmp gak bj yg sesuai tue awk..
hope awk suka la bj yg kita pilih tue..
x sabar pulak nak tgk awk pakai..
lain dr yg lain tue.....
aiman kan x kisah..ahaks..heeeee

t awk take pic,sent for me ye bucuk....
nak tgk bucuk kita nie bergaya...hikhik....
tp tu pakai mlm MPG tau..bru gempak!!!

neway,mlm rabu nie jgn gatai2 ye syg...
ingat kita selalooo.......
"i really love u"

Monday, September 28, 2009

SELAMAT HARI RAYA

for all my FRIENDS : SELAMAT HARI RAYA aidilfitri maaf zahir dan batin... lia nak memohon maaf atas kesalahan yg telah lia lakukan..... maaf andai kata terkasar bahasa.. termkn apa2... termarah.. terdegil dan sebagainya la TER.... hehehe... halalkan makan minum lia.... jemput la beraya dirumah... mcm2 ada.... heeee.....
This Year beraya dikampung Penang...



Raya Per1
mlm raya,beraya ngan ucuk dulu.... heeee.... semua kata2 dlm msj...
biar la kita ngan awk jer tahu...ehe....
Pagi raya DiPenang ( Bukit Mertajam ) "belah mama "
lepas sembahyang raya...
( time nie yg sebak nie )mohon maaf pada mama dan papa...
pas2 bru la beraya ngan saudara mara..
lepas jer beraya,apa lg...hentam la mknan apa yg ada....
aduiii..sedap giler...yammmi!!~~~
thx tok wan masak mknan yg sedap2...
around kul 2ptg,g beraya di Kulim kedah... " belah papa "
dekat jer... dlm 35minit smpai la.....
smapi jer umah tok,dok pulun mamam lg...
nie betul2 raya nie..makan jer keje..hahahah....
mesti berat dah naik...uwaaaa....
bpa kilo la yek???heeee..... (rahsia) hikhik.....




raya ke2
Pagi around kul 10pg bertolak g menziarahi kubur tok wan belah papa....
selesai baca yassin...
terus g umah tok jang...
aduiii..klu g umah tok jang mesti serabut..
mana x nya...ramai sgt2.... sakit pale dibuatnya..
tp mknan sedap2...hahaha.... x bis2 ngan mkn...
hikhikhik........
pas2 g umah mak long....
time nie dah penat dah...ngantuk semua ada...
tp mama nak g umah pak ngah pulak.....
so,redah jer la......
blk jer umah tok terus bum....zzzzzz.......



raya ke3
g umah mak jang...
yg the best masakan mak jang : laksa penang...
peh..mmg sedap giler..... bpa kali +.... debab2...

Align Center
raya ke 4
g alor staq umah mak su...
mak ai....banyaknya cu masak....
bihun sup...
nasi with lauk2....
sagu...
satay....
kuih2....
semua bantai mkn...heeee....
pas2 g padang besaq..
best tul kedai bj jessey nie....
dapat belikan bj for ucuk....
hope awk suka bj NIKE tu...
t leh pakai sama2....heeeee...
pas dah bis shopping kat c2 g umah tok su...
x pernah g umah tok su....
1st time jmp tok su...
alhamdulilah tok su sihat....


raya ke 5 dan ke 6
g penang...anak mai dah..~~yuhuu..
pekana laksa pokok janggus...
dok hotel sri sayang at batu frenggi..
3 hari 2 mlm....
mmg puas jalan kat penang...
dapat g lek lau....
dapat g waterfall...naik ketaapi....
mcm2 la.....penang mmg best..!!~~


raya ke 7...
ingat nak blk kl petang tue...
pas2 x jadi coz papa nak tak MAN U lwan...
nak x nak kena la tggu....
sib baik la MAN U MENANG...YAHUU!!!
UCUK,MAN U MENANG....
TP KITA TAU..ARSENAL MENANG JUGAK..HEEEE....
kul 2 pagi baru gerak nak blk k.l....
smpai kul 7 pagi....
tp kul 1.30ptg nak kuar ngan ucuk...
nak jmp ucuk....
windu bangat......

for ucuk : selamat hari raya aidil fitri maaf zahir dan batin... cuk, kita nak mohon maaf atas apa yg berlaku sebelum2 nie...kita berkasar ngan awk ker... kita degil x mo dengar ckp awk ker.. kita manja2 ngan awk ker..hehehe... " tapi manja2 x pe kan.." hehehe... apa2 la kesalahan kita,kita mintak maaf yek syg... ( x kan nak tulis kat cni mcm kita msj awk, mana leh.. tu hanya kita berdua jer...) apa2 pun kita minta maaf dr hujung rmbut hingga hujung kaki.... semoga perhubungan kita kekal tuk selama2nya...amin.... cayang awk sgt2...